صرفهجویی در کودکان؛ ۷ راه برای ساختن یک عادت ماندگار
ادغام ستادکل و قرارگاه خاتم؛ پاسخ ساختاری به دکترین جدید دفاعی ایران
قیمت بنزین چه سرنوشتی پیدا میکند؟ بررسی ۳ سناریوی دولت برای سهمیه و نرخ سوخت
نماینده دموکرات: جنگ شکستخورده جمهوری خواهان علیه ایران را پایان دهید
آمریکا برای پیشبرد مذاکرات با ایران به سراغ اتریش و یونان رفت
حسینیه جاجرمی؛ بنایی تاریخی در بجنورد
تریبون ملی:یک مطالعه جدید نشان داد که میان کیفیت رژیم غذایی افراد و تواناییهای شناختی آنها در طول زندگی پیوندهای قوی وجود دارد. در این مطالعه از دادههای جمعآوریشده حدود ۳۰۰۰ نفر استفاده شد که هفت دهه بررسی شدند.
تریبون ملی:مطالعهای که به تازگی در مجله تغذیه اروپایی (European Journal of Nutrition) منتشر شده، نشان میدهد که مصرف مقادیر زیاد غذاهای غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ بزرگسالان بالای ۵۵ سال میشود.